Ajax sluit miljoenendeal en vindt nieuwe hoofdsponsor voor jeugd
Ajax heeft in Olympia een nieuwe hoofd- en shirtsponsor van de jeugd gevonden. De uitzendorganisatie tekent een contract tot medio 2027. Met de deal met de arbeidsmarktbemiddelaar is een miljoenenbedrag gemoeid, meldt De Telegraaf.
De nieuwe officiële partner van Ajax wordt ook de naamgever van de Future Cup. "We zijn Olympia erg dankbaar dat we ze als Official Partner en hoofdsponsor van de Ajax-jeugd kunnen verwelkomen. Olympia en Ajax passen erg goed bij elkaar", reageert commercieel directeur Menno Geelen op de clubsite van Ajax. "Dan heb ik het over onze aanwezigheid in het hele land, maar met name over onze overlappende ambities en waarden."
"Opleiden en werk maken van talent staan ook bij Olympia centraal, evenals de ambitie om kansen te creëren voor en impact te maken op iedereen. Een betere shirtsponsor van onze toekomst kunnen we ons bijna niet wensen", besluit Geelen tevreden.
De huidige shirtsponsor van de Ajax-jeugd Acronis blijft partner van de club. De focus van het technologiebedrijf zal echter verleggen naar wedstrijden van Ajax in de Johan Cruijff ArenA.