Ajax verlengt met partner en streeft bijzondere mijlpaal voorbij
Ajax en Adidas hebben hun samenwerking verlengd tot en met 2031. De kledingsponsor, die al sinds 2000 partner van Ajax is, streeft daarmee de 30 jaar partnership-mijlpaal voorbij.
Commercieel directeur Menno Geelen is heel blij met de verlenging. "Wat voor mij de samenwerking ook bijzonder maakt, is dat adidas áltijd achter ons staat. Niet alleen bij het Europese succes of de twee reeksen van meerdere landstitels op een rij, maar ook in de jaren dat het minder ging", laat hij weten op de clubsite . "Dat ze ook nu vertrouwen houden in ons partnership en voor geruime tijd verlengen is tekenend." Ook Nick Craggs, General Manager Adidas Football, is dik tevreden. "Ajax is zo’n partner waar ons voetbalhart sneller van gaat kloppen", vertelt hij. "We zijn vereerd om al bijna 25 jaar betrokken te zijn bij de club, trots dat we dit kunnen doorzetten tot ver na het 125-jarig bestaan van de club en kunnen niet wachten om met Ajax-fans over de hele wereld te delen wat we voor de club in petto hebben, zowel op als naast het veld."